Clash of Clans Gems altın coins elixir ranking kupa para Kazanma Formülü

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

Clash of Clans Kazanma Formülü
Clash of Clans harika bir oyun klan nedir oyun geliştirme için marka Supercell kazanma formülü yaklaşımdır. Öncelikle varolan bir sosyal oyun tema almak. Sonra ters kriter ve güçlü ve doğal bir duygu çekirdek bir döngü oluşturmak için bu türün en iyi başlıkları mühendisi. Bunu katı çekirdek döngü etrafında bir oyun kurarak takip. Yeni ve gelişmiş bir oyun büküm serpin ve çarpıcı grafik onu giyinmek. Sonunda yalnızca Kanada'da oyun mevcut yaparak sınırlı bir beta lansmanı ile mükemmele oyunu lehçe. Bu cilalı bulunuyor ve KPI katı bakmak kez bir patlamayla dışarı gel ve fırtına uygulama grafikleri almak zamanı.  

Fakat Clash of Clans iyi olsa bile hala orada olabilir iyi değil orada. Clans tür kriterler Clash of temelinde son derece cilalı ve çalışılmış olmasına rağmen bazı temel oyun mekaniği yanı sıra virality gelişmeler ve hatta para kazanma özellikler için bol vardır. 

Çekirdek Döngü

Kaynaklar, İnşaat & Eğitim ve Kavgası Toplama: Clans 'çekirdek döngü Clash üç büyük parçalar vardır. Bununla birlikte çekirdek döngünün tüm parçaları her parçasının önemi gibi aynı derecede önemli değil etkin mücadele için kaynak toplama ve bina ağır gelen farklı tarzı oyun stillerini oluşturur oyunda oyuncunun sürekli hedefi, etkilenir. 

Güzel kullanımı otomatik tarım mekaniği - Kaynaklar Toplama

Paraları ve Elixir iki yumuşak birimleri şunlardır  Clash of Clans. Elixir ve Paraları oyuncu üretmek için sadece Elixir Koleksiyonerler ve Altın Madenleri olması gerekir. Kaynak üretimi bu oyuncu kaynak üretimini başlatabilir, ne de kaynak üretim üretimi bitmiş kadar beklemek zorunda değildir yani otomatiktir. Ayrıca belirtmek için kaynak üretim tesisleri onlar oyuncu birikmiş kaynak topladığı kadar onlar üretim duracak, bundan sonra belirli bir miktar kadar kaynak üretmeye devam edecektir, yani maksimum kap olması. Kaynak üretimi maksimum kap çalar artırmak için kaynak tesis yükseltmek gerekiyor.
Otomatik tarım mekaniği vs Kullanıcı başlatılan tarım mekaniği

Kaynak üretim mükemmel yapılır Clash of Clans Her oturumun başında tüm kaynaklarınızı hasat gibi Öncelikle her zaman oyuna geri dönmek için ödüllendirici oluyor. İkincisi otomatik tarım mekaniği kaynak imkânlarının erken aşamalarında oldukça hızlı bir şekilde max ulaşmak olarak daha sık oyun ziyaret etmek yeni oyuncular teşvik ediyoruz. 


İnşaat ve Eğitim - her şey birbirine bağlı olduğunu

Kabaca koymak; asker ile ilgisi var her şeyi Elixir tüketirken bina ile ilgisi var her şeyi Paraları tüketir. Bu yapı, araştırma veya bir yükseltme başlayan Aç veya Elixir (asla ikisi) yanı sıra tas bitirmek için zaman ya alır demektir. Binalar yükseltme başında hızlı ve daha ileri düzeyde son derece yavaş olduğunu, böylece bir binayı yükseltmek için geçen zaman, binanın mevcut düzeyine bağlıdır. Aynı dik eğri yükseltme fiyatı için de geçerlidir. 

oyuncu daha büyük ve daha iyi birimleri oluşturmak için daha fazla ve daha fazla kaynak ihtiyacı gibi binaları Yükseltme ilerleme için çok önemlidir.Yükseltme akışı hakkında dahi ne her oyuncu sadece belirli bir binayı yükseltme tutmak yerine her şeyi yükseltmek zorunda değil ki, bir-bir başka anlam bağlı olduğunu mi. 

Örneğin aşağıdaki resme bir göz atın. Elixir Collector yükseltirken Altın Madeni çalar yükseltmek için Elixir ihtiyaç Paraları gerektirir. Bu diğer kaynak tesisi tarafından üretilen kaynakların her zaman üstel miktarda alır bir kaynak üretim tesisi yükseltme gibi kaynakları bir araya bağlar. Onların HQ seviyesine göre oyuncunun binanın her biri için belirli bir maksimum seviye her zaman var. Yükseltme HQ Paraları muazzam miktarda alır ve bu Paraları çalar saklamak için Elixir büyük meblağlar mal Coin Depolar, ihtiyacı ... iyi, nokta olsun ...
Herşey Clans 'ekonomi Clash birbirine bağımlı olduğu
Yine büyük bina / ilerleme kısıtlama oyuncu sadece iki inşaatçılar var olduğu bir gerçektir. Diğer bir deyişle oyuncu aynı anda aynı anda sadece iki bina / upgradings olabilir. Bu kısıtlamayı aşmak (Ben çoğumuz bu satın alma yaptık eminim) üçüncü üreticisinin fiyat olan sadece 5 $ alır. Eğer dördüncü bir oluşturucu istiyorum durumda, iyi fiyat sadece 10 $ kadar gitti. Fiyat esnekliğinin büyük kullanımı hakkında konuşmak!

Kavgası - oyuncuyu cezalandırmak durdurmak

Eğitim birlikleri Elixir tüketir ve zaman alır. Eğer daha İksiri üretmek daha iyi bir asker maliyeti ve daha fazla zaman bunları üretmek için alacak. Ama zaman ve Elixir en büyük ordu bina oyuncuları kısıtlayan sadece onlar değildir. Her iyi birim zamanda daha büyük Ordu Kampları için talep yaratır, daha konut yer alır. Ordu Kampları yükseltilmesi gerekir, bu HQ kaynak, zaman ve tabii yükseltmeleri alır ... ve geri Clash of Clans şeytani bağımlı ekonomide demektir..
Birimler İksiri ve zaman maliyeti. Iyi birimleri daha fazla alan gerektirebilir
oyuncunun ordusunun boyutunu sınırlayarak.
Burada üzücü kısmı, oyuncunun bakış açısından geliyor: Bir savaşta kullanan tüm askerleri kazanmak tüketilen ya kaybeder. Yani inşa ve ordu, saldırı ve bir heyelan ile savaşı kazandı bile her asker kaybedecek bir durumla karşı karşıya. 

Bütün oyuncunun saldırı gücünü tüketen ekonomi açısından emin Elixir için büyük bir lavabo oluşturur ama gerçekten mücadele çalışılmış gerektiğini düşünüyorum bakış tutma açısından. Kabam en Edgeworld o (raid diğer oyuncular) çekilmeye oyuncu sağlar daha iyi benim görüşüme savaşlar yapar gibi bir savaş kazanılan hayatta tüm birimleri tutmak. Sadece bu yaklaşım daha kullanıcı dostu değil, aynı zamanda oyuncu başka bir savaş alabilir süper birimleri, talep yaratır. Ve inan bana, oyuncuların duygusal yatırım yaptığınız süper birimleri, bir sinema pop corn gibi satmak. 

İlerleme

Clash of Clans Katı tutma nedeniyle oyuncuları oyunda var sürekli ve görünür ilerleme kaynaklanmaktadır. Alıkoymaya İkinci önemli faktör de son derece iyi tasarlanmış çekirdek döngü, aktif olmak için ödül oyuncusu ve her dönüş oturum için ilerleme vaat ediyor. Eğer yakında oyuna her zaman gelmeyecek düşünüyorum sadece zaman, you'r iPhone ve / veya iPad hatta bina olduğunu unuttum harika bina artık hazır olduğunu bildirir gibi Nihayet, bu bildirimler hakkında da.

Bu aka oyun alanına duygusal eki oluşturur gibi Clash of Clans (Klanlarının Çatışması) bazı büyük ilk zaman akışı vardır. 5 dakika bir konuda oyuncunun bir köy. Oyuncu goblinler tarafından saldırıya diyaloglar sonra bir çift olan onun köyünü, girme ile başlar. Oyuncu bir top ile köy savunur (savunma öğrenmek) ve bir karşı saldırı (mücadele öğrenmek) başlattı. Karşı saldırı oyuncu köye geri alır ve goblinler karşı ikinci bir saldırı başlatmak için tekrar zamanı kadar çekirdek döngü (kışla, tren asker kurmak, kaynak üretimi kurmak) aracılığıyla hızlı bir şekilde geçer sonra. İkinci saldırıdan sonra oyun normal bir ilerleme hızı yavaşlar ve oyuncuya (gibi görevler başında çalışmak) başarılarını tanıttı.
Sen küçük başlangıç ​​...
Ama ilerleyen daha fazla kaynak alma ve bina ve asker yükseltme ibaret değil.İlerleyen zamanda köy görsel dönüşümleri şekilde nedeniyle bir çok şey var.İlk oturumun cılız köy yavaş yavaş ama emin adımlarla Yüzüklerin Efendisi ve World of Warcraft bir arada dönüşecektir.
.Ne benzer oyunlara kıyasla serin ve Clash of Clans yeni tek oyuncu misyon akışıdır. Tabii bu süper zor goblinleri dövdüğü almak ödüller göre ve evet Edgeworld de tek oyuncu misyonlar vardı ama onlar ayrı bir harita üzerinde sunulmaktadır yolu onları sadece gerçekten çekici kılan - oyuncu oyuncu savaşlarında vs oyuncu yürütmektedir kadar ... 
Oyuncular diğer oyunculara veya AI (cinlerle) mücadele etmek istediğinizi seçebilirsiniz.
Virality 
Clash of Clans nihai amacı diğer oyuncuları yenmek ve kazanan bir klan bir parçası olmaktır. İlk birkaç gün oyuncu diğer oyuncuların saldırılarından korunmuş ama bu kalkan düştü bir kez ücretsiz oyun olmasıdır. 3 kez bir gün - kalkan düşürüldükten sonra, diğer bir deyişle köy 1 arasında yok olacak. Her savunma kaybettikten sonra koruyucu kalkan birkaç saat boyunca tekrar devreye sokulur.

Oyuncu uzak imha kalmak (ya da bu yüzden söyledim) iki yolu vardır. Öncelikle oyuncu asenkron PvP savaşta otomatik köyü savunmak, hangi savunmalarını geliştirmeleri gerekiyor. Duvarlar, tuzaklar, toplar, saat kuleleri, harçlar - adını siz koyun! İkincisi oyuncuların yanında onların köye kale (klanlar tanıtmak için harika bir yol!) Restore ederek bir klana katılmak gerekir.
Kırık klan kale oyun hissediyorum bulunur. Uzun vadeli kurmak için harika bir yoldur 
amaç ve ezici yeni oyuncular önlemek.
Bir kez klan oyuncuların sohbet ve teori planı saldırıları ya da intikam diğer klan üyeleri adına olabilir. Uygulamada evet, Klanlarının Clash Eğer gerçekten saldıracak kim seçemezsiniz, çünkü sohbet ve hatta bazı asker bağış ama saldırıları koordine yapamazsınız. Sen bir kere saldırıya ya da sadece kendi deneyim düzeyine yakın konum rasgele rakiplerini saldırabilir birine sadece intikam olabilir. 

Yani ayrı bir sonraki saldırı için birkaç düşük kaliteli takviye asker getting bir klan üyesi olmanın ne anlamı var? Eğer güçlü bir klan üyesi iseniz Peki, tüm layık olsun. Haftalık turnuvalar ve en kombine hasar layık olsun batık olanlar var. Yani evet, klan insanların birkaç düzine için değil, günlük oyuncuların büyük çoğunluğu için eğlencelidir. Artı bile bir haftalık klan turnuva yeniden başlatıldıktan bir bildirim almak güzel olurdu.
Henüz bu diğer oyuncuların saldırı olamaz, çünkü klanlar gerçekten çakismaz 
görüntüsü ne de seçilmiş rakiplere karşı koordine saldırılar.

İkinci konu arkadaşlar ile. Oyuncular, kendi oyun tüm arkadaşlarına görmek için bunları sağlayan, Facebook aracılığıyla senkronize edebilirsiniz. Fakat yukarı senkronize sonra işler düz düşer. Sen arkadaşlarını ziyaret veya klanlar görüntülemek (ve onlara katılmak) olabilir. Arkadaşlarınızı saldırı olamaz. Sen mesajı arkadaşlarını olamaz. Hediye arkadaşlarını yapamam ne de onlardan bir şey talep edebilirsiniz. Hatta oynamaya başlamak için oynamıyor oyuncuları davet edemez cabası.
Bütün bildiğim bu insanlar ve onlarla iletişim kurmak için bir yol.
Üçüncü konu haritası korumanın yanı sıra para kazanma kaynaştırmak oyuncular ve rekabetler arasında gerçek rekabeti yaratır Dünya Haritası eksikliği ciddi bir çöküş olduğunu. Örneğin içinde Kixeye en Backyard Monsters  sen, seni komşu oyuncuları görmek onlara saldırmak, sen karakolları oluşturabileceğiniz üzerine yeni toprakları fethetmek.
World Map in Kixeye's Backyard Monsters

Para Kazanma 

Oyun oyuncu (kullanıcıları korunur) çoğunluk azınlık (yeni kullanıcılar) daha yüksek fiyatlar ödemek hangi bir durum yaratarak ilerledikçe fiyatları artacak çünkü Klan bir balina dayalı para kazanma varsa Clash. Kısacası:. ARPPU tutma ile el ele gider 

Clash of Clans oyuncuların oyunda bekleyen bir yeri vardır hız zaman ve çocuk için ödeme yaparsınız. Çekirdek döngü bölümde açıklandığı gibi her eylem yükseltme binadan zaman alır ve eğitim birimleri iyileştirilmesi. 

Mücevher hiç oyuncu ne yaptığını anında bitirmek için kullanılır. Yakalamak nerede budur. Sen ne yapıyorsun Başlangıçta biraz zaman tutma için iyi değil sadece, hangi alır ama aynı zamanda baştan sahip ücretsiz Taşlar ile anlık komple üretim için teşvik eder. Yani başlangıçta hızlı ilerleme için oldukça yararlı ve ucuz ve başarıları tamamlamak için olsun ücretsiz Taşlar sadece (Gems doğru hissi başlar o kadar çok kez kullanmak + ilk kez akış kuvvetleri oyuncu) bu yönde itin. Ama oyun ilerledikçe üretim kat artırır. Oldukça hızlı bir şekilde tamamlanması için yapımları için gün bekliyor - ve bazı oyuncular bekleyen atlamak için (şimdi on kat) ödemeye devam edecektir. 

Küçük fiyat noktası 4,99 $ dev ARPPU ve ARPU yaratıyor.

Taşlar da Madeni veya iksir dönüştürülebilir. Ben genellikle birkaç alışveriş yapmak için ödeme oyuncuları teşvik olarak ayrı ayrı sanal ve prim para satmak istiyorum. Örneğin kaynaklar Gems satın ayrı satılır olsaydı anında bitirmek bir üretim için oyuncu yardımcı olacaktır. Sonra oyuncu Madeni paralar veya Elixir talebi yaratacak olan, hemen bir yeni inşaat başlamak isterim. O sadece yerine yani yeterince zaman geçti bekleyen üretimini hızlandırdı ve kaynak üretim tesisleri boş çünkü Oyuncu yumuşak para eksikliği olacaktır. Elbette oyuncular anlık bitirmek kaynak yapımları olabilir ama bu aynı oturumda yeniden alımlara yaratmaz -. Yalnızca Taşlar tüketimi artar 

Ayrıca Clash of Clans hala güç ups yoksundur. Muhteşem sarf silahlar oyuncuların saldırıları başarı (intikam için oyuncuların istekli kendi köylerine saldırılar yabana atmayın) geliştirmek için kullanabilirsiniz. O kadar ilerledi ama bir tek üretimini hızlandırmak için 30 $ ödemek zorlayıcı bulmuyorum oyuncular dönüştürmek istiyorsunuz. 


Iyi olduğunu, ancak ...

Clash of Clans inanılmaz bir oyun. Supercell iyice tür tüm kriterler üzerinden gitti ve sadece böyle Kabam ve Kixeye gibi tarz gazileri outclasses bir oyun yarattı. Ne daha etkileyici bu. Bütün strateji türünün en SuperCell ilk körü olduğunu  

Clash of Clans dengeli çekirdek döngü, son derece zorlayıcı grafik ve süper akıcı oyun bir kombinasyonudur. Ne iyi gişe hasılatı elde eden oyun istinat kullanıcıların artan maliyetler nedeniyle yüksek ortalama alışveriş yapma sonuna kadar çok sağlam tutma ve balina ekonominin kombinasyonu yapar. 

Ancak Clash of Clans oyununda önemli gelişmeler için oda hala var orada iyi olsa (savaş modu) oynamak, virality (dünya haritası, arkadaşları ile etkileşim) ve hatta para kazanma. Şimdi soru Klanlar Clash geliştirilmiş sürümü ile gelir veya gelecekteki güncellemeler ile hakimiyeti devam SuperCell edecek başka birileri olacaktır olup olmadığıdır. Supercell onların oyunlarını mükemmel sabır göstermiştir çünkü ben, sonra biri inanıyorum.Bunlar mali çeyrek tarafından taşındı ve son başvuru tarihleri ​​ürünün kalitesi yerine yöneticilerin aklında rasgele bir tarih seti bağlı gibi görünüyor değil. Ben Supercell büyük sosyal oyunlar yapmak kazanan formülü olduğuna inanıyorum. 

0 yorum :

Yorum Gönder