clash of clans Savunma Yorumlari

Etiketler: , , , , , ,


yeni bir iphone oyunu.savaş stratejisi oyunu olarak tanımlanabilir.oyun türkçe olduğundan dolayı türkiye'de baya tutabilir.traviana biraz benzerlik gösteriyor.bende yeni başladım baya saran bir oyun gibi gözüküyor online bir şekilde oynanıyor.

itunes linki: https://itunes.apple.com/ca/app/clash-of-clans/id529479190?mt=8

birilerinin ekşi sözlük clanı kurmasını bekldiğim oyundur. akalım diğer sölüklere hehe.

traviana benzemeyen oyun.
muhtemelen burayı okuyorsan tüyo istiyorsun. al sana tüyonun kralı.

korumanı kafadan kaldırsanda bir halt olmaz. çünkü oyun anca aynı leveldeki adamları sana rakip olarak gösteriyor. senin leveldeki adamdan korkuyorsan bırak gitsin.

12-17 level arası sadece savunmaya yüklen. unutma bu dakikadan sonra saldırı alman kaçınılmaz.

oyunda ne kadar uzun kalırsan o kadar az saldırı alırsın. aman şu binanın yapılmasına daha 12 saat var diyip 12 saat girmemezlik yapma. öttürüyorlar.

hadi başarılar.

10 gündür sardığım oyun, iş nedeniyle sadece akşamları oynayabiliyorum, bir geliyorum köyü talan etmişler. şef diyor savunman kaybetti. o bana saldıran davidden intikamımı almazsam.

havan yap, okçu kulesi yap, duvar yap, bomba yap. bakalım nereye kadar gitcez.
11.seviyedeyim şimdilik. güzel oyun bana göre, en azından ben sevdim.

bir tüyoda benden yeşil taşları benim yaptığım gibi direk bol keseden harcamayın, bırakın çalışsın inşaatçılar, bir de çalı, ağaç, taş onları kaldırın ki altından yeşil taş çıkıyor.

bu gece itibariyle sardığım güzel oyun. strateji oyunudur. şöyle bir ilk izlenimime göre gayet hoş olmuş. ancak saldırı sırasında askerleri kendimiz sen şu savunmaya saldir sen bu savunmaya saldir diye neden yönlendiremiyoruz ya da ben mi yapamıyorum anlamadım. ayrıca klan üyeliği için bir taş mı ne var onu düzeltmek gerekiyor. yapayım hemen ekşi klanından davet bekliyorum.

en son yazdığımdan beri sürüm değiştiren güncellemesiyle birlikte görebildiğim kadarıyla şu özellikler eklenen oyun.

bağlanma sırasında tüyolar vermeye başladı.
birisi sana saldırdığında nereden saldırmış köyü nasıl talan etmiş videosunu eklediler (şık olmuş)
toplam birlik sayısını ordu üretirken göstermeye başladı, bu askeri de yapınca toplam asker sayın şu olacak diyor artık. eskiden kendim sayıyordum, 3 ondan 5 ondan falan gibi. (güzel oldu)
duvarları boşta inşaatçı yokken yapabiliyordun (yapamamaya başladı. kötü oldu)

bu arada savunma ve hücum konusunda şu ana kadar yaptığım 100e yakın saldırıdan ve bana saldırıldığında en çabuk göçen yerlerimden yola çıkarak vereceğim tüyolar:

havan mutlaka yapılmalı ama top seviyesini yükseltmek önemli. daha hızlı ateş eden 5.seviye toplar düşmanı kanırtıyor.

barbarlar (5 adamlık askerler, adı bu olmayabilir) rakibin duvarı parçalandıktan sonra daha etkili. yoksa duvarı bunlarla yıkayım dersen zor. 5.seviye kışlada ortaya çıkan duvar imhacılarını kullanın. (türkçe olması çok büyük avantaj, bence çok güzel çevirmişler bu arada.)

okçuları özellikle savunmayı içe kaynakları dışa kuran köyler bulursanız direkt kullanın derim. düşman hatlarına girmeden iksir olsun altın olsun sömürüyorlar.

6.seviye kışla çok önemli. bunun için iyi iksir gerekiyor, o yüzden iksir deposu, toplayıcısına yüklenin.6.seviye kışladan uçarak bomba atan askerler çıkıyor ortaya düşmanı çökertmek için birebir.

altın deposuna ve altın madenlerine de yüklenmek lazım. ne kadar çok kaynak o kadar çok iş. gerçi 5. ve 6.seviyelerden sonra bekleme süresi 12 saat ile 24 saat civarlarına çıkıyor ama bir işe gidip gelince hallolmayacak gibi değil tabii.

tek yönden saldırmak yerine 10lu gruplar halinde tüm hatlardan saldırmak daha fazla işe yarıyor.

savunma açısından ise dar bir alanda toplayıcı ve madenler dışarda, depolar ve top,okçu, havan içerde daha çok şansınız var. (bana yapılan 20 ye yakın saldırıdan 8inde savunmam kazandı. kötü bir oran değil çünkü 28.inci seviye bir abi büyücü müyücü saldırınca pek şansın olmuyor zaten.)

not: 21. seviyedeyim. daha deneyimli arkadaşlardan gelecek tüyolara açığım.

birilerinden ekşi sözlük klanı için davetiye beklediğim oyun, fena sardı.

yeni bir güncelleme gelmiştir bayada kapsamlı bir şey oldu.
2.86 sürümündeki yenilikler
cadilar bayrami çeşitliliği için hazır ol
? havada sihir kokusu var! şu anda büyüleri hiç olmadığı kadar hızlı bir şekilde üretebilirsin
? şakalar! yepyeni bal kabağı bombaları sadece sınırlı bir süre için kullanılabilir durumda
? ikramlar! bazı taş paketlerindeki taş miktarlarını artırdık
? cadılar ve canavarlar! sihirbazlar, ejderhalar ve p.e.k.k.a.'ların eğitim maliyetlerini düşürdük

9. seviye köy binası ekledik!
? yeni savunma tareti: x-topu! bu silah süper hızlı atış süratiyle iksir topu atar
? yeni büyü: atlama! askerlerinin düşmanın duvarlarından aşmasını sağla. atlama büyüsünü yükselttiğinde devler ve p.e.k.k.a.'lar bile duvarların üzerinden atlayabilir
? p.e.k.k.a.'yı 3. seviyeye yükselttiğinde kilidi açılacak olan yeni müthiş bir görünüme sahip
? top, havan, sihirbaz kulesi, büyü fabrikası, maden, toplayıcı ve depolar için yeni yükseltme seviyeleri

hata düzeltmeleri ve diğer değişiklikler:
? klan araması ile en ezelî rakiplerini bul
? bina satma seçeneği kaldırıldı
? inşa sürelerinin kalkan süreleriyle eşleşmemesine neden olan nadir hata düzeltildi
? oyuncu ve ittifak ödül sayısının farklı olarak gösterilmesine yol açan bir hata düzeltildi
 
vakit geçirmek için birebir bir apple store ürünü. oynadıkça sarıyor. fena değil.

0 yorum :

Yorum Gönder